9/9/08

Λίμερικ με φανταστικά διώνυμα


Ένα παπούτσι από παγωτό
έτυχε μια μέρα στο δρόμο να δω.
Περπατούσε με καμάρι
και φορούσ' ένα φουλάρι,
το παπούτσι το γλυκό!

Απόψε κάλεσα σε δείπνο το φεγγάρι
να κατεβεί και θέση στο τραπέζι μου να πάρει.
Να το ρωτήσω θέλησα, να μάθω
τι βλέπει μοναχό του από ΄κεί πάνω,
τι το τρομάζει κι έτσι χλομό φεγγοβολάει...

Χάραξε το ξημέρωμα και πάλι
μ' αρώματα πολλά και κάλλη.
Το σέλινο πρασίνιζε
κι ο τζίτζικας τζιτζίριζε.
Εκείνο το ξημέρωμα είχε μεγάλη χάρη.

Ένα ψάρι σκέφτηκε ταξίδι ν' αρχινήσει
κι όλη την πλάση ήθελε να την εξερευνήσει.
Για μέσο μεταφορικό διάλεξε ένα φύλλο
και τον αέρα σύμμαχο έκανε μα και φίλο.
Το ψάρι το φιλόδοξο ταξίδι έχει αρχίσει...


7/2/2008, διώνυμα που προτάθηκαν από τους μαθητές μου

4 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τσέλω κι εγώ λιμεράκιιιιιι

Τσάκω ένα πρόχειρο:

Φεγγαράκι απόψε φέξε
στο παράθυρό της παίξε
κι αν τη φέρω στο φιλάκι
-φεγγαράκι μου καλό-
κρύψου δα και συ λιγάκι
και μην κάνεις το κουτό!
Η Μαριλού μου θέλει χάδια
πού και πού φιλί γλυκό
στα κρυφούλια, στα σκοτάδια
μάτι μη μας δει κακό!

marilia είπε...

Γλυκό μουυυυυυυυυυυυυυυ!!! Μμμμμμμμμμμμμαααααααααααααατς! Είσαι υπέροχο!

Υ.Γ. Λιμερικάκια θα σου μάθω κατ' ιδίαν. ;) Εσύ πάντως συνέχισε την προσπάθεια! Αν είναι να διαβάζω τέτοια τρυφεροστιχάκια... μμμ!

latsis είπε...

Ωραίο το blog καλησπέρα από Λεωνίδιο

marilia είπε...

Καλησπέρα και καλωσήρθατε! :)